Silniční speciály z Brandýsa - Blog - kolobezky-kickbike.cz
 

Tuning | Silniční speciály z Brandýsa | 26.07.2022

Kickbike Mark I

Vzhledem k dřívějším zkušenostem, našemu zaměření na váhu (ale ne na úkor ceny nebo kvality), jsme s dodavateli vymysleli zapletená kola, která značíme KBR. Ložiskové náboje, moderní hliníkové ráfky, černé nerezové špice a mosazné niple. Ano, lehčí by to mohlo být, ale není nutné. A pláště? Continental UltraSport nebo Tufo Calibra v šíři 25mm. Cajk!

Vidlici jsme zvolili karbonovou Trigon s tapered hliníkovým krkem. Široké aerodynamické nohy v kombinaci s příkladnou tuhostí, rozumnou vahou a zajímavým designem.

Kokpitu vládne hliník, představce v rozmezí 80-130mm a řidítka v šířkách 580-660mm. Gripy ověřené pěnosilikony ESI Chunky nebo Wolf TOOTH.

Bezpečné zastavení se snadnou údržbou má na starosti brzdový komplet Shimano Sora. Uvolňovací páčka čelistí pro lehké vyndání kol, brzdové páky pro rovná řidítka se správnou geometrií pro silniční brzdy.

Parametry koloběžky:

Více informací.

Kickbike Mark III

Co chtít po opravdu závodní koloběžce? Nějaký ten karbon? Určitě! Nějaký hliník? Co nejméně. A co takhle železo? Ne, děkuji. Tuhost? Jasný. Váha? Jen špetku. A co cena? Čím více peněz, tím je to jednodušší. 

A co že je Mark III vlastně zač? Základ tvoří hliníkový rám Kickbike RaceMAX 28. Přidali jsme celokarbonovou tapered vidlici Trigon s 320 gramy. Vynikající tuhost, výborná váha. Karbonová řidítka, lehký hliníkový představec. Co dál? Pro závodní stroj jen přední brzda. 110g July s cnc frézovanou brzdovou pákou. A kola? Karbonové ráfky KBR Mark III obuté do galusek Tufo Elite Pulse. Varianta ráfku 50 nebo 35mm. S vahou pod 6 kg, podle konfigurace, pozná každý jezdec, zač je toho nízká hmotnost.

Závodit, to neznamená sáhnout do kůlny a vyrazit. Závodění, to je proces sebezdokonalování s cílem uspět v konkurenci ostatních. Pro tyto zákazníky tu máme jasnou vizi dostupného závodního stroje bez kompromisů. Galusky, karbonová kola, tuhý a lehký set vidlice s rámem. Zbytek co nejlehčí, aby dynamika neztrácela.

S Markem III můžete hodit za hlavu starosti o stroj a věnovat se tréninkům, regeneraci a taktické přípravě. Rozdíl mezi Markem III a stroji s dražšími díly je buď minimální, nebo vykoupen násobně vyšší cenou. V rámci závodů je jejich přínos pak mnohem menší, než stejný obnos investovaný do správně vedených tréninků a regenerace.

Většina závodníků vozí jen přední brzdu, toho se držíme i zde. V rámci šetření drahého materiálu se počítá s provozem na pozemních komunikacích jen při závodech a na trénink se používá tréninková koloběžka. Ale samozřejmě není problém doplnit zadní brzdu.

Volíme rovná lehká karbonová řidítka, benefity ostatních řidítek, ať již triatlonových, vlaštovek, cestovních a jiných jsou velmi specifické. Samozřejmě není problém je osadit, jen je vždy potřeba zvolit správné kombinace spolu kompatibilních dílů.

Parametry koloběžky:

Více informací